Terug van weggeweest, maar... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu Terug van weggeweest, maar... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu

Terug van weggeweest, maar...

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

30 December 2007 | Australië, Sydney

Tsja wat zal ik eens zeggen, ik ga de laatste dag in van het jaar 2007, hele rare laatste paar dagen achter de rug, in sydney waar ik begonnen was (dus rondje is rond!), weg van byron (mis het zo erg).. geen kamer dus me tas in de storage van een hostel en een nacht op strands geslapen een nacht bij vriendinnetje in een persoonsbed 45 minuten met de dus van de stad vandaan.. me mobiel op de raarste plekken opladen, inslaap vallen in het park in hoekje. en me gek lopen van hot naar her omdat ik de weg in zon ondieteglijk grote stad niet kan vinden en ik steeds spullen moet ophalen en mensen op andere plakken staan. en tot slot zeul ik een tas met me mee met me basis dingen. Maar wel keiveel coole mensen weer gezien!

Maar super leuke ervaring, juist, voelde me wel kut paar keer maar werd vooral veroorzaakt word door vermoeiheid; dan word kevin lekker emotioneel, prikkelbaar en is alles kut,. Opties voor vanavond zijn:

slapen bij meisje in eenpersoonsbed dat 45 min uit town is

slapen met twee meiden in het park die me via telefooncel op de hoogte houden waar ze zijn

slapen bij de jongen die vriendinnetje die ik net weer heb ontmoet egens heeft opgeduikeld, maar die ze helemaal niet kent

in hotel bij peeps die ik graag wil zien ma wrschijnlijk geen extra bed of bank hebben..

Dat laatste voelt wel t beste.. ziet er ook te beste uit, toch? als u als lezer even met me meekijkt, eventje over me schouder heen (mam dat hoop ik ook weer snel bij jou te kunne doen! in de zin van bij je zijn! x potje voetbal met roy, been in me nek op de balk in tuttuu met tessa en discusseren met pa wat ik verlies)

Maar daarneaast ff terug kijkend op het afgelopen jaar was het een prachtig en inspirerend jaar voor mij, veel geleerd, prachtige persoonlijkheden ontmoet en realisatie hoe belangrijk een thuisbasis en terugvalplek is (te moe voor goede zinsopbouw).. Veel meer duidelijk heid ove rmijn toekomst en over hoe ik thuis wil omgaan met alle vlakken, vrienden, familie, studie, liefde, uitgaan, wonen, uiten, etc.

Aan iedereen een heel gelukkig en prachtige jaarwisseling! geniet, ben samen en knallen dat nieuwe jaar in! wat zijn de voornemens? en denk ff aan mij om twee uur smidadags oudjaarsdag, dan lig ik als goed is naar prachtig vuurwerk te kijken al, of voor pampus door oververmoeidheid.. :P (vitaminenpillen zitten in me zak oma en slaap weer bij volgend jaar!)

Tot volgend jaar iedereen ik ga ff keuze maken waar ik slaap..

15 miljoen kusjes, naar dat hele kleine stukje aarde.. ze moeten niet het kursli9jf in dus laat ze in hun waarde.. (sorry probeerde ff een variant op 15 miljoen mensen)

baay xxxxx (en nog 14 miljoen 9 honderd duizend negenhonderd 95)

TO BE CONTINUED..


STORY CONTINUED

  • 30 December 2007 - 13:16

    Marjon :

    groetjes van marjon volgje Je hebt veel meegemaakt het afgelopen jaar. Ik geniet van je verhalen.

  • 30 December 2007 - 13:28

    Annie:

    Kevin ik wens je een heel goed en gezond 2008.

  • 30 December 2007 - 14:21

    Joyce:

    He Kevin,

    Ik heb de laatste tijd heel veel je verhalen gevolgt en sjonge wat maak je veel mee zeg! Ik hoop dat je het nog even naar je zin zal hebben en kijk er naar uit om je weer te zien! Happy New Year alvast en zal aan je denken met oud en nieuw!

    C u soon!

    Dikke kus van mij

  • 30 December 2007 - 15:23

    Marcel Van Dijk:

    Hoi

    Wederom een prachtig verhaal. Deze levenslessen en ervaringen nemen ze je nooit meer af. Jongen, een hele veilige en mooie jaarwisseling. Wij wensen je een gezond en inspirerend 2008. Wij zullen blij zijn om je eindelijk weer in de armen te kunnen sluiten.
    Geniet en tot horens.
    Pa en Ma

  • 30 December 2007 - 17:47

    Marjolein:

    Ik zal om 14.00 aan je denken, als Sidney als een van de eerste steden het nieuwe jaar inluidt! Geniet van het waarschijnlijk fantastische vuurwerk dat je gaat zien. Geweldig!! Alvast een super gezond en gaaf 2008 toegewenst, we proberen te bellen. Dikke zoen Ma xxx

  • 30 December 2007 - 20:13

    Tamara:

    Heeeeey Kevin!! Ik ga zeker aan je denken morgen! je verhalen klinken weer geweldig, al lijkt het me wel lastig als je niet echt een vaste plek hebt waar je kan slapen, en daarom maar in het park en op het strand slaapt enzo:P weet je wel al met wie/waar je jaarwisseling viert? Heel veel plezier in ieder geval en tot snel!!!
    Xxx

  • 31 December 2007 - 08:51

    Marijke:

    Hoi Kevin, dit wordt vast wel een mooie afsluiting van een geweldige tijd. Leuk te lezen dat je "overall" nu weet wat je wilt. Heel veel plezier en een mooie toekomst.

  • 31 December 2007 - 11:28

    Saskia:

    Kevin!!! Geniet van de jaarwisseling en de tijd die je daar nog hebt. Het gaat allemaal veel te snel. Kus Saskia

  • 01 Januari 2008 - 14:08

    Pim:

    He Kevin,

    Ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar en het lijkt me leuk je dit jaar we te zien om al je foto's te bekijken en nog meer verhalen te horen!

    Kus Pim

  • 02 Januari 2008 - 12:40

    Joel:

    hopelijk sliep bedbank ok, mogen wij crashen in melbourne zo rond de 10e???

    xx en speak to you soon!

  • 02 Januari 2008 - 18:19

    Dunja:

    Lieve Kev,

    Remember: alles is een leerervaring, positief, negatief, je wereld wordt er alleen maar groter van!! Denk eraan dat menig mens jaloers op je is -:)!!
    Ik hoop dat oud en nieuw een spetterend feest was!! Mijn jaar is iig weer begonnen met een kater, maar met goede voornemens!! Minder streng zijn voor mezelf en meer genieten van de kleine dagelijkse dingen die dit leven zo bijzonder maken!
    Denk eraan Kev, jij bent een uniek, bijzonder en warm mens!! Wees daar trots op!! Dat dit jaar net zo leerzaam, avontuurlijk en bijzonder mag zijn dan 2007!!

    Liefs Duns

  • 03 Januari 2008 - 11:57

    Megan:

    Heey Kevin!
    Beetje laat, maar jij ook de beste wensen voor 2008!!:P
    Geniet nog even, de tijd gaat zooo snel voorbij!
    Kus Megan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Leuke, gekke, sociale, reisgrage, zorgzame, nog geen kwarteeuw oude jongen uit Utrecht..

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 45784

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 27 Januari 2013

Zuid-Afrika, 5 maanden een ander leven leiden

05 Februari 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: