Back home, raar maar waar - Reisverslag uit Houten, Nederland van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu Back home, raar maar waar - Reisverslag uit Houten, Nederland van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu

Back home, raar maar waar

Door: Kevin, Fotos: kevindownunder.mijnalbums.nl

Blijf op de hoogte en volg Kevin

26 Maart 2008 | Nederland, Houten

Ja ja ik ben weer thuis.. thuis, thuis.. Het galmt door me hoofd maar het dringt nog niet helemala door.,

(1 dag na aankomst)
Met vanochtend een uurtje in bed blijven liggen en wakker worden en beetje moeilijk, heb ik voor de rest nog niet geklaagt, en vind ik het heerlijk thuis te zijn, lekker met de familie, oma weer gezien, vriend van me vader (eigelijk ook onderdeel van het gezin geworden) en tante.. En maar besloten pasen met de Familie te vieren en even nog al drukte van utrecht naar rest van de week te verplaatsen. Kan niet wachten daar naartoe te gaan..

Maar ik heb eerst maar even een gidstour door houten gekregen want daar is ook vanalles veranderd, we worden een stad! bios en h/m in de bouw.. en grote gebouwen en vele extra winkels! Zometeen koopt iedereen een retourtje naar houten vanuit Utrecht ipv andersom! Een trotse houtenaar hier;)
Wel heerlijk om lekker thuis te zijn, mams heerlijke maaltijden en de was hoef ik weer keertje niet zelf te doen. En t kost me geen 3 doller en ik hoef er niet bij te blijven zitten om er zeker van de zijn dat t niet word gestolen..

Tis ondertussen woensdag en heb paar mensen gezien, maar ik had echt even een after aussie dip dinsdag, nergens zin in en wou terug in australie zijn, toen ik daar me vrienden sprak. Maar ben nu hier en al zal het niet de laatste dip zijn, sla me er wel doorheen en mag hier zeker niet klagen!

Even over de trugkomst, het was super, de familie stond klaar met een spandoek. Ik kwam een half uur te vroeg aan en had gezellig een belgisch meisje ontmoet waardoor het tweede deel van 12 uur iets sneller ging. Ik was heel zenuwachtig toen het einde van de vlucht in zicht kwam. Zweethanden en ik was zo door de beveiliging heen, heel apart, sneller dan alle andere landen. waarschijnlijk door de strenge controle in Korea. En toen voor ik het wist stond ik met me armen om me moeder! super! toen nog even me karretje terug rijden, want die was midden voor de openingsdeur blijven staan.

Daarna nog met oma verdwaald omdat ze de verkeerde mensen achterna liep de roltrap op. Net kevin van home alone.. Door dat avondtuurtje, kwam ik Ianthe tegen, meisje dat ik van aussie ken en die kwam me ophalen! Lief!

Even onchronologisch, In Korea had ik wel het mooiste hotel ever. Zat bij me vliegticket ingeboekt. mensen betaalde er 300 euro per nacht! zo lux! Kingsize bed, minibar, bureau met telefoon met mijn naam erop. Vette douche! Diner met 3 gangen, grootste ontbijt ever! krantje erbij meneer, nog een kopje koffie. Daar was ik veel te kort, van 8 uur savonds tot half negen sochtends, maar heerlijk geslapen en was super laaste reiservaring voor even;)

Verder onchronologisch en dan tegelijk weer chronologisch: Afscheid in Aussie was raar omdat ik van vele dronken afscheid nam en ik had amper gedronken om kater invliegtuig te voorkomen. Maar was heel fijn.. Nu hier en ben blij om trug te zijn! echt!:D

En ja, nu maar rustig weer trug in het oude leventje, alles weer oppakken. Weer aant werk, want de euros zijn een beetje kwijt, teveel uitgegeven.. Maar eerst maar iedereen even zien! Ik geef volgende week mss een welkom terugfeestje! zou dan 5 april zijn. Maar weet nog niet of ik liever iedereen individueel zie, waarschijnlijk dat kan voor die tijd wel. Dus hou die datum maar vrij als je zin hebt om te komen!

Tot snel,

XX Kev

  • 26 Maart 2008 - 14:55

    Maike:

    WELKOM THUIS!!!
    Blij dat je weer terug bent? Gek he?
    Ik ben alweer helemaal gewend in NL, maar de herinneringen blijven super!
    xx Maike

  • 27 Maart 2008 - 20:26

    Dave, Astrid & Jesse:

    Kevin,

    vast raar, maar ook fijn om weer thuis te zijn. Leuk ook dat we je snel even hebben ontmoet. En dat jij je buurjongetje hebt ontmoet!
    We hopen dat je snel je draai weer hebt gevonden. Je hebt in elk geval een heerlijk dagboek om terug te lezen en massa's foto's om je weer even helemaal back downunder te voelen.

    Geniet van alles wat Nederland te bieden heeft (??!!)

    Groetjes van Dave, Astrid & Jesse

  • 28 Maart 2008 - 07:24

    Annie:

    Eindelijk weer thuis kevin!! Ik vond het ontzettend leuk om jou je hele Australie avontuur te volgen. En heb van je verhalen genoten. Volgens mij ben jij de laatste van de 5 febr.groep die nu weer back home is.Babs is alweer 3 maanden thuis ! Kevin het ga je goed.

  • 28 Mei 2008 - 09:49

    Eef:

    KEVIN!!!

    Arghh, waarom ben je nou alweer in Nederland! Zat net te denken, oh ff kijken waar hij nu zit! Tsss...(oh shit tis trouwens Eva uit Byron, jij was beste sinterklaas ever, remember:)... haha)
    Balen, balen en nog een balen! Zit op het moment in Darwin, echt helemaal top! zit in net zo'n soort van hostel als die in Byron, echt zooo genieten, een grote familie hier:)
    Liefs,

    eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Leuke, gekke, sociale, reisgrage, zorgzame, nog geen kwarteeuw oude jongen uit Utrecht..

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 45790

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 27 Januari 2013

Zuid-Afrika, 5 maanden een ander leven leiden

05 Februari 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: