Merry kerstmis! and een Happy Nieuwjaar - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu Merry kerstmis! and een Happy Nieuwjaar - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu

Merry kerstmis! and een Happy Nieuwjaar

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

27 December 2007 | Australië, Sydney

MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!!




Moest weer ff klooien met de computer..

Maar dus alsnog fijne kerstdagen en alvast gelukkig nieuwjaar..

Heb hier niet echt tijd voor internet gehad dus heb het niet iedereen persoonlijk kunnen wensen (weet tis kleine moeite maar dat schiet er zelfs bij in).. Maar bij deze! + een dikke zoen!

Ben nu nog in Byron, daar iets langer gebleven en morge naar sydney voor oud en nieuw.. dan naar beneden naar melbourne kan ik ook niet op wachten. Maar zal wel weer moeilijk zijn om gedag te zeggen! Ben hier nu bijna 10 weken geweest en weer best close geworden, maar moet keer weg en sydney moet wel heel groots en mooi zijn.

Bij dit verhaaltje wat fotos van kerst, opt strand. Kerstavond was er een groot feest in het hostel waar we met zijn alle in het wit hebben genoten van heerlijk eten en vette muziek afterworths! toen ik aardig laat op bed lag volgende dag wakker worden met 3 dames bovenop me (waren er neit de hele nacht) die kramen met merry christmas wensen. Mijn status kon het niet helemaal aan, maar toen was voor mij ook tijd om mijn rondje te doen.. Ik zou eigenlijk die dag vertrekken dus heb ook lopen wassen en opruimen, maar uiteindelijk is de vertrekdatum verschoven, dus was me tent gelijk schoon.. werd ook wel eens tijd! Heb een persoonlijk strand onder me matras en eromheen, en met beetje geluk lekt me tent voor het oceaaneffect. En tuurlijk ook zand op me hoofd, in me oren, in me ondergoed, etc etc. Heerlijk strand gevoel!

Ma byron blijft een geweldig plek waar ik zeker nog wel keer naar trug wil! Tis klein, schattig, leuke sfeer, onbeschrijfelijk.

1e + laatste Kerstdag, (voor ons hier er maar 1 kerstdag) was er een feest op het strand, was een pokkeneind lopen maar het was het waard. Ik was op de fiets (heel langszaam fietsen), een kappotte met een trapper zag er best grappig uit, en heb nu een heel gespierd been. Maar die ben ik soort van vergeten mee te nemen trug, dus die staat er nog.. Die eigenschap probeer ik nog steeds te verbeteren, neits meer kwijtraken, maar t blijft lastig. Me mobiel is op kerstavond kwijtgeraakt.. dus nja, weer me geld gebruiken voor nieuwe. Alsof t tussen me tenen groeit, ma eigen schuld dikke bult + geldzakken niet gevult.

Nou people, ik laat jullie snel wat horen vanuit sydney, en Knallen over paar dagen he, ik ben 10 uur eerder, dus zal nog wel ff in contact zijn, als ik erdoor kan komen met de telefoon hectiek..


x x x x
x x x x
xxx x x xx
x x x x
x x x x



k k eeeeeee v v
k k e v v
k k e v v
k eeee v v
k k e v v
k k e v v
k k eeeeeee v

Dit is/was een kunstwerk maar lukt niet zegt: -xx- kev

  • 27 December 2007 - 08:39

    Kyraa:

    hé kevin,

    dat is weer eens wat anders met kerst zeg, maar wel super leuk!
    raar om mensen in bikini te zien als ik hier in mijn dikke trui achter de pc zit!
    jij alvast een gelukkig nieuwjaar!

  • 27 December 2007 - 16:58

    Cynthia:

    Heey Kevin!

    Bedankt voor je kaart! Echt geweldig!
    Zo te lezen heb jij ook een gave kerst gehad! Ik wens je alvast een leuke jaarwisseling toe!

    Groetjes,
    Cynthia

  • 27 December 2007 - 20:14

    Annie:

    Hallo Kevin,
    Zo te zien vermaak jij je nog prima daar aan de andere kant van de wereld!Babs is 21 december weer veilig op Nederlandse bodem aangekomen ,en volgens mij ben jij zo`n beetje de laatste van de 5 februari-groep die nu nog in Australië zit!!Ik wens jou een gezond 2008 en een gezellige jaarwisseling daar in Sydney.

    Groeten uit Delden


  • 28 December 2007 - 06:48

    Marcel Van Dijk:

    Hoi Kevin
    Leuk je gesproken te hebben op beide Kerstdagen. Geniet en geniet nog van het mooie Australie. Groeten van iedereen hier en tot bels.
    Doei
    Pa

  • 28 December 2007 - 09:19

    Marjolein:

    Hi Kevin,
    Leuk om de strandfoto's te zien van jullie kerstparty. Gek idee, kerst op het strand, maar wel erg leuk. Het weer hier is saai en koud. Vandaag naar Sydney, heel veel plezier, doe voorzichtig en geniet ervan. dikke zoen ma XXX

  • 28 December 2007 - 09:19

    Marjolein:

    Hi Kevin,
    Leuk om de strandfoto's te zien van jullie kerstparty. Gek idee, kerst op het strand, maar wel erg leuk. Het weer hier is saai en koud. Vandaag naar Sydney, heel veel plezier, doe voorzichtig en geniet ervan. dikke zoen ma XXX

  • 28 December 2007 - 09:20

    Marjolein:

    Hi Kevin,
    Leuk om de strandfoto's te zien van jullie kerstparty. Gek idee, kerst op het strand, maar wel erg leuk. Het weer hier is saai en koud. Vandaag naar Sydney, heel veel plezier, doe voorzichtig en geniet ervan. dikke zoen ma XXX

  • 28 December 2007 - 18:50

    Dunja:

    Hey Kev,

    Ik kan het niet geloven dat jij kerst hebt gevierd in je witte kloffie!!! Nou, ik hoop dat je het super gezellig hebt gehad!! Hier was het geen witte kerst, een paar dagen ervoor was het wel koud, dat de bomen mooi wit waren, maar geen vlokje sneeuw gevallen hoor.
    Mijn dagen waren erg gezellig, maar morgen toch maar weer een bezoekje aan de sportschool brengen. Mijn kerstrichel er weer afwerken, haha!!

    Lieverd, ik wens je een goed uiteinde en dat 2008 je veel geluk, mooie ervaringen, toffe cijfers op school, maar vooral veel liefde zal brengen.
    Je hebt het verdiend :-)!!
    HAVE FUN IN SYDNEY!!!!!!

    Liefs Duns

  • 28 December 2007 - 23:53

    Linda:

    KEVIN!! Ik wist niet dat je nog steeds in het geweldige Australië zat. Jij houdt t lekker lang vol daar! Als ik de foto's terugzie, wil ik ook weer...
    Een heel gezellig jaarwisseling daar in Sydney, maar dat gaat je vast lukken!
    X Linda

  • 29 December 2007 - 21:40

    Sonja:

    Kev, super dat je eindelijk naar Sydney gaat! Zal wel even wennen zijn, hele cultuurshock na Byron en een stuk euh.. sneller. Maar Oud&Nieuw daar is super! Ik heb het vorig jaar ergens op een havenstrandje gevierd, met recht uitzicht op de Harbour Bridge:) Geniet ervan, maak er een supermooi feestje van en als je tijd hebt... ga dan eens langs bij Taste op de hoek van Foveaux St en Belmore St (vlak bij Central Station). Dit is een cafe waar ik bijna elke dag kwam. Mn grote Hongaarse vriend werkt daar, doe em maar de groeten;) Ik drink er overmorgen eentje op je, nja denk wel meerdere..;)
    Kus!

  • 31 December 2007 - 11:29

    Martijn:

    Kev!!!

    Zag net een verhaal op het journaal over dat vuurwerk in Sidney... dacht gelijk aan jou!

    2007 was voor jou natuurlijk zeer speciaal en belangrijk jaar.... hopelijk neem je al je ervaringen mee naar 2008!!!

    Ik zie je daar!

    Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Leuke, gekke, sociale, reisgrage, zorgzame, nog geen kwarteeuw oude jongen uit Utrecht..

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 45795

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 27 Januari 2013

Zuid-Afrika, 5 maanden een ander leven leiden

05 Februari 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: