Van Sint tot model en ondertussen schoonmaakbitch! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu Van Sint tot model en ondertussen schoonmaakbitch! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu

Van Sint tot model en ondertussen schoonmaakbitch!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

10 December 2007 | Australië, Sydney

Hola!

Zit heerlijk Q-music te luisteren en met twee camera, me opladende mobiel, kerstkaarten en 7 dingen open op computer lekker ff te internetten. Had eindelijk ff tijd, dus dan maar gelijk ff allus te gelijk! 'Even naar primera!' + 'Dat! is de kracht van de postbank' (ff reclame op radio).. Ongeloofelijk dat die reclame nog steeds t zelfde is!:-D

Tjsa, was weer een tijdje geleden dat ik op deze site landde en ook iets achter liet, Ben nog steeds in t zelfde stadje, wat nog steeds super is! Byron Bay the Beste! Boring? Bullsjit! Bord Beker Bestek! (ent gaat verder nog goe met me hoor no worries!)

Laat ik even heel chronologish met de afgelopen week beginnen.. Ik zat 10 dagen geleden beetje te kletsen en toen kwam het onderwerp sinterklaas ineens voorbij. Ik zag het al gebeuren dat het zou gaan verwateren, dus heb er met een meisje even werk van gemaakt, en diezelfde dag lagen er al 10 ideeen op tafel. Vanaf Zondag 2 december tot de 5e zijn we toen druk gaan organiseren om sinterklaas hier naartoe te halen en er een groot feest van te maken en dat is gelukt! Plan was dat iedereen eten meenam, samen eten, en dat we lootjes trokken voor kado en gedicht. stuk of 50 mensen zijn op komen dagen en ja daar stond ik, met een baard, boek, staf en konijn van mijn oppaskindje (zij in kertmannenpak). Aangekomen op de boot, en aan het eind van de avond was sinterklaas een beetje dronken! En iedereen natuurlijk: The gaypope is drunk, wat kun je nog meer doen dat god verboden heeft:-P

Uiteindelijk erg leuk, ook het voorbereiden, thanks Iante, Teamwork!! :Dx Toen ik daar een beetje van bij was gekomen zat ik een beetje in de zenuwen voor afgelopen zaterdag, want ik was gevraagt om de catwalk te lopen op een grote fasionshow, waar uiteindelijk +/- 150 mensen kwamen kijken, en het was op het laatste moment dus er was niet echt tijd om te oefenen. Maar het is allemaal goed uitgepakt, weer een ervaring erbij, al stonden me benen wel te rinkel te kinkelen toen ik op het punt stond om op te gaan. Ik krijg de fotos en dvd eind van de week, dus probeer ze erop te zetten.

En ja je zag het goed in de titel ben ook nog steeds de schoonmaakbitch, maak hier de buddha bar elke dag om 7.30 schoon met Kim, dan de Bioscoop en dan 2 dagen wel 2 dagen niet alle slaapkamers en andere delen van het hostel. Tot slot op vrijdag geef ik het kantoor een grote schoonmaak. All for the money. En als je het nog niet tussen de regels door had gelezen, ben wrschijnlijk schoonmaken na dit wel zat, dus ga nou niet denken oh ik laat alle zooi wel liggen kevin ruimt wel op als ie trug komt, :P.

Verder nog steeds in mijn palijsje aan het water, mijn prachtige half ingestorte zooi.. uh tentje. Neem binnekort mijn tent maar weer eens onder handen nemen. Begin t beetje aan te kleden van binnen en van buiten, en t voelt echt als thuis nu ff.

Plan is nu:
Sydney Voor nieuwjaar, rij 11u savonds op kerst naar sydney, daar als het goed is mijn eigen kamertje, via meisje die ik eerder heb ontmoet, echt geluk gehad want sydney ontploft bijna rond nieuwjaar..

Dan trug naar byron, 1/2 weekjes dan melbourne, groot festival en bij vrienden verblijven en express ga ik niet verder weet nog niet wat er dan gebeurd. Ben me ticket kwijt, mijn eigen schuld, maar ben er net achter dat ik hem sowieso kwijt wat na een jaar.. Heb paar mogelijkheden, maar denk dat nederland dan toch wel echt dichtbij komt, xx mammie, pappie, tezzie, roytje en my friendjes en friendinnutjez..

Tis gewoon zon prachtige en goede ervaring reizen. Zelfs verblijven op een plek geeft elke dag weer nieuwe indrukken en mensen. Ik raad het zeker iedereen aan, je groeit zoveel op elk vlak. Je gaat door kut momentjes heen, en komt jezelf echt tegen, maar je leert er zoveel van! Vooral ook omdat je het uiteindelijk zelf moet oplossen, de mensen thuis kennen je situatie hier niet, en de mensen hier kennen je vaak niet lang genoeg om je goed te kunnen helpen. Een groot deel van het proces gaat ook onbewust, dat onbewuste is altijd aant werk, dat merk je na enige tijd, in je doen en laten. En realiseer je vooral dat het helemaal niet zo moeilijk te regelen is met tickets en visa's, als nederlander ben je daar zelfs mee bevoorrecht, we hebben goede connecties. Daarnaast heb je natuurlijk wel je verplichtingen thuis, maar als je echt wil is het mogelijk! Ookal is het maar voor een korte periode. Ik heb echt het gevoel dat ik een paar jaar wijzer ben geworden het afgelopen jaar, bedoel ik niet opscheppend, dat hoor ik van iedereen hier..

Merk hier wel dat mijn ritme beetje is aangepast, omdat ik elke morgen zo vroeg in de morge werk, ben ik gewoon om uur of 10 moe en wilk naar bed, dus bijna geen katers meer en goede nachten. Al was gisteren het personeelsfeestje met gratis drank wel erg leuk, maar dan maar ff powernap na me werk.. En rode stier geeft me nog steeds vleugeltjes!

Extra uitleg onder de fotoszz,

Ook deze keer weer een dikke vette kus, als ik jullie niet meer spreek een heeeele fijne kerst, geniet!

All I want for Christmas is...:
ook wel een beetje in nederland zijn, maar ik ga op kerstdag op internet met de webcam, dus mocht je tijd hebben, na de kater en volgepropte buik.

xjes,

Kev

  • 10 December 2007 - 08:57

    Annie:

    Ben ik echt de eerste? Ja wat wil je , maandagochtend en ik heb vrij dan eerst even kijken op internet! Geweldig dat Sinterklaas gedoe van jou, heel leuk! Zo te zien vermaak jij je nog steds erg goed. Wat heb je al veel mensen leren kennen hè? Babs is nu in Thailand maar zal 21 december weer in ons koude kikkerlandje landen. Ik kan bijna niet wachten!!Maar kevin ik blijf je nog steeds volgen hoor! Groeten uit Delden Annie (mama Babs)

  • 10 December 2007 - 09:49

    Joël:

    Dan ben ik dus tweede? (doe je toch goed; twee hits in drie kwartier!) Briljante vertoning met je plakbaard en mijter... Tof je te zien in Syd.! We willen mss n bootje huren daar, dus hou je Sinterklaas-outfit in takt. Erg veel zin in 'n goed feest daar!! Nu dus nog de groeten vanuit regenachtig NL en tot gauw!

    Joël

  • 10 December 2007 - 21:23

    Marjolein:

    Koele plek, Byron Bay, je bent een top-animator 1e klas. Fijn om nu ook de foto's te zien bij je verhalen via de telefoon, je hebt het duidelijk naar je zin, dat straal je op de foto's uit. De cat-walk lopen kan nu ook op je CV. Volgend jaar huur ik je in als Sinterklaas en pepernotenkok, leuk hoor. Wat me minder aangenaam lijkt zijn die leguaanachtige diertjes rondom je tentje, maar ja, zijn waarschijnlijk zeer onschuldig alleen zien ze er niet zo aardig uit. Lieve schat, heel veel plezier, tot bellens. kus Ma XXX

  • 10 December 2007 - 22:34

    Merel:

    hoi,

    het ziet er allemaal weer prachtig uit!!
    en ik ben blij te zien dat nederland en de nederlandse tradities je niet geheel koud laten. (prachtige sinterklaas weet je neer te zetten!!! en die pieten maken het af)

    geniet geniet geniet

    maar ik heb het idee dat dat wel goed komt.

    dikke kus merel

  • 11 December 2007 - 16:41

    Pim:

    He Kev,

    Die mijter staat je goed, echt briljant idee! Je hebt gelijk dat je van reizen in je uppie veel leert, ik merk het nu na een week al hier!
    Fijne kerst daar!!

    Kus Pim

  • 13 December 2007 - 20:26

    Rob De Bruijn:

    Hoi Kevin,

    Ja het is alweer een tijdje geleden dat ik op je website heb gekeken.
    Ik heb een nieuwe computer en niet alle zaken zijn meegecopieerd naar de nieuwe computer.
    Dus ik had je naam van de website niet meer,maar daar heeft je moeder me weer aangeholpen.
    Zo te zien heb je het steeds meer naar je zin. Leuke aktie trouwens om voor Sinterklaas te gaan spelen.
    Vooral omdat ze daar niet weten wat voor een traditie dat in Nederland is.
    Hardstikke leuk.
    Ik heb begrepen, dat je naar alle waarschijnlijkheid eind januari 2008
    weer naar Nederland gaat.
    Dan ben je zo'n jaar weggeweest en kom je weer in de ( bewoonde wereld ) terecht.
    Dat zal denk ik niet meevallen.
    Maar ik denk dat Marjolein, Marcel, Roy en Tessa weer hardstikke blij zullen zijn dat je weer terug bent.
    Ik wens je in ieder geval een prettige Kerst en een goede jaarwisseling daar in het verre Australie.

    Groet Rob.

  • 16 December 2007 - 10:31

    Marijke:

    Hoi Kevin, Je hebt nog steeds geweldig denk ik als ik je verhaal lees en de foto's zie. Indrukwekkend vind ik je kantoortje: de "director himself". Nog een hele mooie tijd daar en met je Nieuwjaar in Sydney ga je vast helemaal uit je dak. Veel plezier!
    .

  • 17 December 2007 - 17:09

    Maike:

    Hey Kev!
    Ik ben alweer een tijd thuis, maar zo te lezen vermaak jij je nog prima Down Under! Leuk hoor.
    Ik ben inmiddels fulltime aan het werk bij Hogeschool Utrecht en weer helemaal gelukkig met mn (ex)vriend!
    Have fun and enjoy!
    xx Maike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Leuke, gekke, sociale, reisgrage, zorgzame, nog geen kwarteeuw oude jongen uit Utrecht..

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 45786

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 27 Januari 2013

Zuid-Afrika, 5 maanden een ander leven leiden

05 Februari 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: