Masseren, sporten, masseren (incl. samenvatting) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu Masseren, sporten, masseren (incl. samenvatting) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu

Masseren, sporten, masseren (incl. samenvatting)

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

02 November 2007 | Australië, Sydney

(samenvatting onderaan)

Hola, Ladies and Gentleman!

Last van je voeten, pijn in je nek, gestresst, of zie je het even niet zitten. Wees niet gevreest kevin is er voor al je problemen! Een puntje is: Ben pas na Nieuwjaar in Nederland om te helpen, overvliegen is tuurlijk altijd mogelijk!

Even wat toelichting bij dit stukkie, ten eerste heeft Kefski voor de honderste keer besloten wat langer te blijven. Dit zal wel de laatste keer zijn, voor twee redenen:
1, ik liep al heel lang met het idee om kerst hier mee te maken in de hitte
2, moet naar huis want me visum loopt af..
maar een stiekeme
3, zegt dat ik het ook wel erg leuk vind om weer naar huis te komen! Het beste voor mij nu zou zijn als ik ff een maandje of paar weekjes thuis kon zijn en dan mijn laatste maandje afmaken in aussie! Mja kan niet alles hebben..

Toelichting op de rest: Kevin heeft een massagecursus gevolgt. Ben begonnen met 1 dag, les gehad voor volledige bodymassage. Erg interresant! Na die dag ben ik al het nachtleven ingegaan en heb ik mensen gemasseerd, 55 Dollar in 2 uurtjes verdient! 27,5 per uur! (20 euries). Vond wel eng eerste keer, maar heeft goed uitgepakt!
Zou vandaag eigenlijk dag twee vd cursus hebben met meisje, maar die lag in bed met de barman en vond dat blijkbaar nogal fijn, want haar bed kwam ze niet uit!.. Zat ik daar met de lerares om negen uur, toen maar met haar een stevige wandeling gemaakt.

Wat me brengt opt volgende:
Ik ben gezond bezig!
- Heb een maandabonnement bij de sportschool hier, doel is om minimaal 5 dagen in de week te gaan
- gezond eten
- zwembad aan het strand
- en 5 dollar joga in mijn hostel
en ik moet je zeggen: voelt goed! ben nou klein weekje bezig, heerlijk!

Daarnaast proberen een job te vinden naast masseren, fingers crossed! Das enige nadeel van dit klein amsterdam (zoveel nederlanders hier!), werk is gering, maar zet me beste beentje voor.

Slapen is ook goed als je gezond bezig bent, dat is alleen iets lastiger omdat ik aan kreperen ben, uh sorry, kamperen.. Nee mag niet klagen tis erg goed te doen, grote tent. Helaas slang in de keuken en ratten overal, maja met tentje dichthoudne is da opgelost (hoop ik;))

De reden dat ik zo lang schrijf is voor paar mensen die dat leuk vinden maar ook voor mezelf omdat ik geen dagbooek meer bijhou en dit voor als ik trug kom mijn backup is (mam sla jij alle verhaaltjes ook nog apart op?).

Daarom voor de mensen die het leuk vinden even een korte beschrijving als ik u meeneem op de trip van het prachtige warme cairns naar klein amsterdam, ook wel byron bay genoemt, waar regen niet een onbekend woord is.

+++++ (= Begin en eind van die trip)
Heerlijk in Cairns gesetteld met Hamish (goede vriend van Cairns) en kim (mijn travelmaatje) lag kevin in bed erg te twijfelen of hij nou verder zou gaan of zou blijven waar zijn billen op dit moment gevestigt waren. Linkerbil vond het wel erg fijn in cairns, maar rechterbil had het nou echt wel gezien daar en vond dat de billen maar weer eens ergens naartoe moesten gaan. Dus na wat scheten en discussies werd er besloten om woe op don snachts (na een keer af te hebben gezegt op zondag, vlucht verplaatst) te vliegen naar Brissie met Kimmie, een super wijffie uit utrecht, zoals ik vorige keer vertelde. Vroeg op t vliegveld, na korte nacht, ik tuurlijk weer te laat met pakken en afscheid nemen avond ervoor.

Maar uiteindelijk na 4 dingen te zijn vergeten (kussen, shirt, snoertje en nog wat, liggen er nog steeds), het vliegtuig in, ander vliegtuig dan kim, door mijn twijfels, ik was daar half uurtje eerder. In Brisbane veel teveel voor taxi betaald, maar te weinig voor twinkamer, erg fijn. Na hele dag bellen en regelen de trip geregeld, vrijdag naar zoo, zie fotos! Zaterdag naar Surfers Paradise voor twee dagen in vies hostel, toen naar Byron, met als extra bagage een tent, stoeltjes, luchtbed en een surfbord. En dan zijn we waar we nu zijn.
++++++

Al met al doe hier nu wat ik anders in nederland zou (willen) doen: sporten, werken, leren.

Zo ff kijken of de bloedbank open is, want heb gehoord dat voor mannen goed is om wat bloed kwijt te raken (vrouwen verliezen met maandelijkse period al bloed dat word vernieuwd, mannen hebben dat maandeiljkse vooralsnog niet). En tis gewoon goed.. Dacht deel dat (voor mij) nieuwtje ffkes.

Zo nu weer trug naar vrouw, kim, zorgen dat eten op tafel staat!

See ya's later guys!

Tot snel, keep in Touch!

xxxxx Kev

Samenvatting:
Van Cairns naar Brisbane met kim gevlogen, die dag veel geregeld zodat we onderanderen de volgende dag in de dierentuin zaten en toen via Surfers Paradise naar Byron Bay. Daar ben ik een massage cursus begonnen en heb al een avond werk in de nachtclub gedaan, massages aan iedereen die wil. Op naar dag twee van cursus. Daarnaast opzoek naar vaste job en veel sporten, heel veel sporten. Heb maandabo bij fitness, en zwembad en joga in de buurt!
(weer zo kort hoe krijg ikt voor elkaar elke keer weer zo veel te lullen, achja vind leuk)

  • 02 November 2007 - 07:31

    Kim:

    Hey Kevin!
    Byron is masterlijk! Vergeet vooral niet om naar The Arthouse te gaan en een Nimbintripje te regelen!
    Enjoy!
    Kus

  • 02 November 2007 - 12:42

    Marjolein:

    Hi Kevin,

    lekker, ik reserveer hierbij de eerste massagebehandeling als je weer terug bent in Nederland. Het is ook lekker goed verdienen. Jouw verhalen heb ik gebundeld (ook voor opa en oma) dus dat komt helemaal goed. Ik moet nog even wennen dat je niet thuis bent met de feestdagen, maar het lijkt me ook geweldig om m.n. oud/nieuw in Syddey mee te maken, gaaf joh. En uiteraard leuk dat er ook nog een aantal vrienden uit Nederland overkomen. Lieve schat, heel veel dikke zoenen, ook voor Kim en pas op voor slangen in de tent.
    MA XXX

  • 05 November 2007 - 17:34

    Martijn:

    Kevin,

    HAhahaha, wat een verhaal op mijn voicemail! En wat ziet het er toch allemaal weer leuk uir daar op de foto's. Hier alles geordend druk, nieuwe baan,nog geen huis en het is alweer bijna kerst.... wat een gedoe!
    Wanneer ben je terug?
    liefs,

    Martijn

  • 06 November 2007 - 20:08

    Nel:

    Hoi Kevin, ik ben de moeder van Kim. Zij zei al dat je tamelijk lang van stof was, klopt. Volgende ronde neem ik de samenvatting! Ben blij dat jullie samen reizen, een beetje op elkaar passen, nooit weg. Leuke foto's! Maar al die enge beesten, ook niets voor mij. Ga ook echt niet kamperen als ik in februari kom,jammer dat ik je dan niet meer tref. Nou, veel plezier en succes met alles, pas op jezelf en een beetje op Kim,
    lieve groet,

    Nel.


  • 07 November 2007 - 08:26

    Marijke:

    Hoi Kevin, absoluut weer een leuk verhaal. Ik vind je wel creatief hoor door een massagecursus te volgen. Trouwens dat sporten zal je zeker een goed gevooel geven. Per slot een een gezonde geest en een gezond lichaam gaan samen. Veel plezier!

  • 12 November 2007 - 11:57

    Willeke & Michael:

    Hey Kevin,

    Zit je nog steeds in Aussie!! Wij zijn nu al weer 5 weken terug in NL maar wij hebben Oz 9 augustus verlaten en hebben 2 maandjes rondgereist in NZ. Was echt super en het is allemaal veel te snel voorbij gegaan.

    Nog veel plezier in Oz en misschien spreken we elkaar nog's een keer.

    Groetjes Willeke & Michael

  • 16 November 2007 - 08:43

    Nicole:

    Heej Kevin!
    Ik zit nu ook eindelijk in Australie! Had je vast al gehoord van je moeder.. Ik zit nu in Cairns.. en moet morgen beginnen met werken op een bananafarm in Innisfail.. dat masseren is vast veel relaxter ;)
    daarna nog de hele oostkust te gaan.. misschien komen we elkaar nog tegen..
    Check ook de site van mn vriendin en mij.. kunnen we elkaar maybe nog een keer meeten!

    Groetjes Nicole
    nicoleroxanne.waarbenjij.nu

  • 20 November 2007 - 08:06

    Sonja:

    Haha superschattig! (die kangaroos he;)) Ben jaloers jaloers jaloers! Ik heb in t Art Factory gekrepeerd, geweldig hostel waar je didgeridoolessen kunt nemen. Nja jij vermaakt je wel:) Wat goed dat je zoveel sport! Hier is alles zo hectisch dat ik daar niet eens tijd voor heb.. Geniet er nog maar even HEEL erg van. Oud&Nieuw in Syd? Toppertje!! Ik ga je zoeken op TV.
    Hele dikke kus
    Sonja

  • 03 December 2007 - 19:03

    René:

    Hey Kevin!

    Je kent me niet en ik weet eigenlijk niet meer hoe ik op je site verzeild ben geraakt, maar wat een leuke tripreports!Ben een 24jarige jongen uit Groningen btway.
    Echt leuk om te lezen.
    Ennuh, met enige argwaan gevolgd natuurlijk vanuit dit koude, sombere kikkerlandje..Check me maar ff op hyves >> renekemper.hyves.nl. Have fun daaro en laat anders maar ff een keertje een berichtje achter...

    Have fun down under!

    René uit Groningen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Leuke, gekke, sociale, reisgrage, zorgzame, nog geen kwarteeuw oude jongen uit Utrecht..

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 45787

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 27 Januari 2013

Zuid-Afrika, 5 maanden een ander leven leiden

05 Februari 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: