FF Kort.. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu FF Kort.. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu

FF Kort..

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

25 Oktober 2007 | Australië, Brisbane

Kort weer even deze keer, het is erg moeilijk voor me, kan zo een uur lullen maar heb maar tien minuutjes, dus daarom hier de fotos, later het verhaal..


Voordak t vergeet, heb al 3 weken ander nummer maar heb niet doorgegeven, heb al 7 weken me mobiel niet meer dus ehb niet geantwoord, slordig van me.. sorry! nummer is:
(+1161)(0)424969728, smsjes zijn altijd welkom heb veel beltegoed, dus smsje is trug te verwachten!:D

Oke ff heel kort dan:

Drie weken in Cairns gebleven bij een vriend van mij daar , de jongen op de fotos, en ja we zijn gewoon vrienden, een super gave gast! Veel van hem geleerd, hij leeft heel anders dan de gemiddelde mens, is erg met het milieu bezig en heeft bijvoorbeeld van Melbourne naar Adelaid gelopen, zelfde als van utrecht naar Barcelona, in twee maanden. Zoals ik tegen me moeder zei: het voelde alsof ik een lijsjte in me hoofd heb en hij een persoon was die ik nog niet op de lijstje had staan/ontmoet had, heel erg interessant om meer over te weten. En was daar laatste week ook samen met Kim een vriendinnetje van back home. We zijn aardig close geworden, thuis niet zo heel veel contact maar nu 24/7 bij elkaar en t gaat 'nog' goed. :P. Nee gaat super!

Verbleef in een cabine op een camping, er fijn en handig. Laaste dag, woensdag naar een eiland geweest, was super! echt super! gesnorkeld in het reef weer, wat een prachtige wereld, en een wandeling gemaakt. Een verboden verder te gaan bordje genegeerd waardoor we bij de bouw van een resort uitkwamen en we niet meer trug wouden dus door moerasje en vanalles gesurvivald, erg eng, maar zeker cool en waard! Stomme was dat ik, natuurlijk ik, de flippers voor t snorkelen was verloren dus ik moest weer trug door het gat waar we zonder gezien te worden doorheen waren gekomen. (zie gat op foto, zijkant van brug). En tot slot, naakt op het strand: NUDEBEACH.. was weer nieuwe ervaring, vooral omdat ik en Hamish (die vriend van mij) de enige waren. Maar we wouden de naam hoog houden, en ik wou t eens meemaken, naakt.. Donderdag ochtend om half 6 sochtends naar vliegveld, lag pas om1 uur in bed, nacht ervoor ook kort, dus vanaaf vroeg (als nog lukt, ondertussen alweer kwart voor tien en moet spullen nog pakken..

Want ik ga morge naar de aussie Zoo van Steve Earwin, dan savonds fitness (is planning) en stappen en volgende dag naar Surfers Paradise, daar flink stappen en dan vroeg uitchecken, chillen op strand en door naar Byron Bay om weekje te kamperen hoop dat ik na week nog steeds uitspreek als kamperen of dat t kreperen word.. Vandaag na 4 uur bellen en boeken alles geregeld!

Dikke zoen aan iedereen en tot spreeks/mails/sms/bels wat je maar wil gooi het eruit en contact me maar!

nog paar kusjes:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
K
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
E
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
V
xvxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
I
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
N
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lots
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Of
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Love
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Big
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hug
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Baay
xxxxxxx

  • 25 Oktober 2007 - 14:32

    Dunja:

    Kev,

    Blij om te horen dat alles nog steeds goed gaat!!! Fijn dat je weer van die leuke mensen ontmoet hebt, kun je veel van leren. Have fun met kamperen. Geloof me uitgaan kun je in Surfers!!!! Op zoek naar lekkere kerels, rrrrrrr!!!

    Take care, no worries!!

    xx Duns

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Leuke, gekke, sociale, reisgrage, zorgzame, nog geen kwarteeuw oude jongen uit Utrecht..

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 45795

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 27 Januari 2013

Zuid-Afrika, 5 maanden een ander leven leiden

05 Februari 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: