Ticket geboekt! Dit weekend poepen in oude schoen. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu Ticket geboekt! Dit weekend poepen in oude schoen. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt! Dit weekend poepen in oude schoen.

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

03 Februari 2008 | Australië, Melbourne

Me linkerschoen voor de duidelijkheid.. de wc is verstopt dus dacht, nja, waar moet je het dan kwijt, op bed is zo vies, op balkon gaat zo stinken. En waar stinkt het al? in je schoenen dus vandaar en ik kwam op links omdat ik rechthandig ben..

ok genoeg stierenpoep (bullsjit)..

Ben nog steeds in melbourne, dit weekend lekker alleen in de kamer want my girls zin lekker een weekendje naar sydney, had graag met ze meegegaan maar dat zat er niet in aangezien ik niet zoveel centjes heb. Maar denk dat dit me eigenlijk beter is bevallen! eindelijk even mijn eigen ruimte, lekker me ding doen wat dingen voorbereiden. Tis zo ongeloofelijk hoe lekker het is om alleen op je kamer te zitten na zon lange tijd altijd mensen om je heen.

-----------------------------------------
Als ik door de stad loop vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen zo nors en zo kortaf
Steeds maar chagerijnig en nooit eens in hun schik
Waarom zijn er zo weinig figuren zoals ik
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
En ik zal je eens vertellen hoe dat komt:

Ik wordt altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd
Loop de heel dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in mijn hoofd
-----------------------------------------

Zit allemaal nederlandse liedjes te downloaden, heerlijk weer. En weetje hoe dat komt, zal ik jullie eens een geheimpje vertellen, ik kom trug! 23 maart! om half 3 smiddags, om gelijk maar even precies te zijn. echt ideale tijd! en ik merk gelijk dat ik er naartoe aant leven ben. Al is het wel raar en zou ik hier ook kunnen blijven. Maar dit is het beste, staan genoeg dingen op de planning..

Voel ik ineens 2 kleine bobbels, waar volgens mij eerst nog niks zat.
Niet veel, maar toch, het zijn echt 2 bobbels.
En dat hoort niet, ik hoor plat..
Dus sinds een uur ben ik dus niet meer te genieten.
Help, help, help, HELLUP!!! Ik krijg tieten…
Tieten, zij krijgt tieten.

ik niet hoor, was liedje dat nu opstaat. denk geef jullie een beetje een sfeeromschrijving. Ik zit nu in een kamer, ontiegelijke zooi, heb laatste dagen alleen maar dingen lopen regelen en niet echt opgeruimt, dus zuster clivia, ik gaat vanmiddag maar weer eens aan de schoonmaak..

Ik ga niet meer naar school, ik neem desnoods een krantenwijk.
Want dit wordt alleen maar erger als ik naar mijn zussen kijk…
Ik zat in bad, gewoon in bad.
Een beetje met het sop te kliederen. (deel 2 tietenlied)

Tjsa tis toch wat.. maar tis nog maar twee daagjes en dan vertrek ik naar nieuw zeeland! whie hoe! zon zin in! mijn laaste trip, voordat ik weer huiswaards keer, want als ik trug kom in het prachtige melbourne, is er alst goed is werk op me aant wachten om mijn ticket naar huis trug te verdienen.. en dan vlieg ik wel via zuid korea naar huis maar daar ben ik maar voor 1 nachtje, kom aan net voor zonsondergang en ga weer net na opgang.. maar ben er wel geweest! mss in mijn eentje even het nachtleven in.. denk gewoon lekker chillen op me kamertje en bedenken hoe ik iedereen omhelz. Of ik ze fijnknijp, hoeveel kussen ze krijgen, wat voor blijdschapskreten in uitkraam en hoe hoog ik me moeder in de lucht gooi.. hoog! (dus mam pak je dik in, misschien vergeet ik je in de comotie weer op te vangen)..

Dan drijf ik mee tot aan de zee, waar jij op mij zal wachten.. (marco borsato)

Dus ja nieuwzeeland, daar komt mijn volgende berichtje vandaan, kort mijn planning, ruig:

Aankomen in christchurch 5 feb, dat is op het zuideiland dan 6e daardoorbregen, en wrschijnljik savonds met bus naar ander stadje voor 1 nachtje dan naar Queenstown, daar uitgaan en ff bijkomen en uitzoeken hoe we de westkust beste kunnen doen en tips verzamelen. Via westkust omhoog naar pinor, vanuit daar de boot naar noordeiland pakken en in wellington rondhangen tot ik weer de boot trug moet pakken en dan met prachtige treinrit trug naar christchurch om weer naar 'huis' te gaan, melbourne..

Dan weer werken hopelijk en me verjaardag vieren! 19 en 20ste verjaardag in melbourne gevierd, volgend jaar maar gewoon weer lekker thuis..

Ik ga er een eind aan breien, en hoop dat australia niet knudde met een rietje word (Dat zei oma ineens aan de telefoon, nooit van gehoord, maar vond zon grappig uitdrukking, dat is nou toch eens knudde met een rietje!)

Dikke zoenen aan al mijn landgenoten! Bea blijft een schattebout!,

xx Kev

  • 03 Februari 2008 - 11:14

    Tamara:

    Hey! Leuk hoor Nieuw Zeeland! Wat een avonturen toch weer...Maar waar is het mooie Thailand gebleven in de planning?! Fijn om te weten dat je nu toch echt weer eens een keer naar huis komt;)!
    Xxx

  • 03 Februari 2008 - 17:44

    Marjolein:

    Hi Kevin,

    Eindelijk jongen, je ticket is geboekt. Kevin komt naar huis, yeah. Ik zal mijn sumo-worstelpak aantrekken als ik je op kom halen op Schiphol voor het geval je me echt vergeet op te vangen. Dan blijf ik nog een paar keer stuiteren. En je verjaardag, vieren we gewoon een paar weken later nog een keertje dik over. Big party at number 11. Lieve jongen, een goeie reis naar Nieuw Zeeland, dikke knuffel ook voor Kim. Pas goed op elkaar.
    Ma
    XXX

  • 03 Februari 2008 - 17:50

    Miss Down Under:

    Dag schat!! Ga nog maar even lekker genieten!Ik ben weer terug in Nederland en het is koud!!!!!!!!!!! Bahhhhhhh!! Maak een paar mooie plaatjes in Nieuw Zeeland!!! Heel veel plezier!!! Take care, dikke kus Marleen

  • 04 Februari 2008 - 11:30

    Noraly:

    hoi lieve kev,

    Zo leuk dat ik je vorige week even heb gesproken! Wat lekker dat nu trouwens je ticket is geboekt, dan kan je er inderdaad een beetje naar toe gaan leven en wennen aan het feit dat je straks weer in nl bent. heel, heel veel plezier in nieuw-zeeland en geniet van je laatste weekjes!

    hele dikke kus
    Noraly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Leuke, gekke, sociale, reisgrage, zorgzame, nog geen kwarteeuw oude jongen uit Utrecht..

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 45792

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 27 Januari 2013

Zuid-Afrika, 5 maanden een ander leven leiden

05 Februari 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: