Dankje Bea - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu Dankje Bea - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu

Dankje Bea

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

18 Januari 2008 | Australië, Melbourne

Leden van de Staten Generaal,

Bea hier, zit me haar goed jan petertje? Mooi! wat ben je toch een schatje, mijn harry potter, wacht alleen nog tot je zijn toverkunsten overneemt, dat zou mijn taak en de jouwe een stuk makkelijker maken.. ook mijn haar, maarja ik dwaal af..

Ons land heeft veel dat hoop geeft en vertrouwen. De economische vooruitzichten zijn gunstig. Ondernemers en consumenten zijn optimistisch. Jongeren vinden snel een baan. Maar ik zat gister met kevin te tjatten, zo noemmen jullie dat toch? 'Nee het is chatten trix'. Ohja, nja dat nederlandse gezeik met die grammatika, ik sprak hem en hij kon maar geen baan vinden, dan spreken we wel over Australia, maar ik vond het dit jaar eens tijd worden om de troonrede op onze downunder landen te richten. Vind dat ik deze speciale editie van de halfjanuaritroonrede, me daar wel op mag focussen. Wat vind je max? en jullie tripple A wat denken jullie? Dat neem ik als een ja ariana, je bent nu al negen maanden, je hebt geljk!

Maar weer even op de rails, kevin heeft beetje moeite met een baan, hij gaat misschien werken bij een trampoline, maar veel geld zal het hem niet opleveren. Al zullen we hier niet veel kunnen doen, ik zat er over te denken om hem jou baan te geven balkie, als ie trug komt, wat denk je? 'kuch proest, oh mn haar, uh nja, heeft ie wel ervaring?' Tjsa, misschien, ik tjat nog wel even met hem. Verder vertelde hij me dat hij nog lekker in melbourne zit, hij leeft nog steeds bij die twee meiden. Ze maken een leuk stel, maar hij gaat ook nog veel met kim om. Ze zijn naar de Australian open geweest, naar mijn andere schattebout, Robintje Haase. Jammer dat ie het niet gered heeft, maar aan kevin lag t niet, hij zat int publiek, met Kim en Joyce. En wat was het gezellig, Al mijn burgertjes waren int oranje en het duidelijkst aanwezig van alle landen..

Verder heeft kevin wel een moeilijke tijd gehad met zijn opa, hier even een paar woorden van me jochie kevin:
Het was best moeilijk maar wil ook via hier nog even kwijt dat ik heel trots ben op de hele familie, ookal was ik er niet bij, ik hoorde en voelde dat er een prachtige sfeer hing, een familie om trots op te zijn en opa is op beter plekje nu, het was tijd, en hij heeft een prachtig leven en prachtige herrineringen achter zich gelaten, een man om niet te vergeten. Ik ben helemaal voor een herman/familiedag. Herman, rust zacht, kijk stiekem van boven met ons mee en ik hoop dat je gelachen hebt op de begravenis.. ik kom het graf snel bezoeken als ik thuis ben, maar de hemel is boven iedereen dus als ik hier naar bovenkijk ook even een knipoog., x

Bedankt kef, ik leef ook met de familie mee.
(wou het toch even kwijt over opa, hoop dat het er niet raar uitziet dat ik grappig verga)
Ik hoorde dat je ook met Prins Maurits hebt zitten tjatten en bellen en je vertelde hem dat je op een groot festival op de kinderen gaat passen, wat enig! Die festivals worden steeds meer pluriform. Mensen voelen zich soms onzeker en zoeken naar houvast en geborgenheid. Een festival is dan een mooie mogelijkheid, zie dat balkie ook ja knikt,. ik zit echt op een lijn met die man hoor!

Het festival word in iedergeval groots en kevin gaat zich vast vermaken met de kids.. Hij is nu druk bezig met het plannen van zijn trip naar Nieuw Zeeland, dat staat ook nog op de planning, voor een paar weekjes. Dan komt hij trug eind februari in melbourne, daar nog twee weekjes en dan vliegt hij als het goed is de 15e naar tailand voor een weekje en dan zal hij ons land weer vertegenwoordigen.. 'proest hoest kuch kuch, uh trixie, dat baantje wil ik wel ff houden'.. Naja zal hij voet zetten op nederlandse bodem..

Toen ik hiervoor uren aan de telefoon, vooral onder de tafel (van het lachen) lag met ze moeder marjo.. Heb ik wel vernomen dat hij niet echt te vertrouwen is, hij zou eigenlijk in augustus al trug zijn, maar is er nog steeds.. Maar zij had ook t gevoel dat het nu wel tijd word, ik zal jullie het bericht doorgeven als zn ticket ook is geboekt, maar ga er maar vanuit dat deze planning zich ook voortzet..

Ik ga zo maar ff joggen, me trainingspak ligt klaar.. en dan naar me karateles, was alweer weekje geleden omdat ik vorige week plat lag na een zware voetbalwedstrijd, bejaardetehuis zonnebloem had zich deze keer goed voorbereid, vooral gertrude en anja van 81 en 83 beukte erin. Maar ik heb heb een mooi paasie kunnen maken. En met een schouderduw en een koppie was het nog bijna gelijk, lag gewoon aan die ...scheids.

Leden van de Staten-Generaal, U vertegenwoordigt de grote en rijke verscheidenheid die ons land kent. Op u rust een grote verantwoordelijkheid. De regering verheugt zich op een goede samenwerking. U mag zich in uw taak gesteund weten door het besef dat velen u wijsheid toewensen.

Ook alle andere ballen, kinderen, moeders en vaders, bedankt voor het luisteren naar deze halfjanuari troonrede. Ik ga me rug even recht laten zetten, want ik lig nog steeds krom van t lachten van hiervoor, met kevin moeps.. (daarom lag me voorlees papiertje op de grond en las ik in beetje aparte positie, maar vond wel leuk voor de verandering).

Ik ga weer via keulen naar parijs met me verhaal, krijg je als je zoveel met kevin praat die praat ook altijd met een omweg, to the point. Tot spreeks!

Met Vriendeljke Groeten,

Bea en Kev,

nog ff spoedbericht vanuit australia, moet ff doorgeve van kevin dat fotos niet echt zijn gemaakt, maar hij er ff achteraan zal gaan, en dikke kus aan bea, oeh.. bedankt kev

ook aan iedereen die dit leest X

  • 18 Januari 2008 - 07:41

    Marjolein:

    Koninklijke Hoogheid,
    Wat een eer dat u de moeite neemt om op Kevin's weblog tot ons te spreken, vooral het stukje over Kevin's Opa. Ik weet dat hij het daar heel erg moeilijk mee heeft gehad net als de familie hier maar wij kunnen terugkijken op een prachtig afscheid. Kevin is inderdaad wat wispelturig maar zijn reisschema ziet er goed uit en wij gaan er vanuit dat hij de andere kant van de wereld eind februari los kan laten en terugkomt naar zijn kikkerlandje, oeps, sorry voor deze beeldspraak maar ja het weer zit hier niet altijd mee. Wij,zijn familie zijn blij als hij zo weer thuis komt. Dank U voor deze troonrede op zijn site.
    (alle gekheid op 'n stokje: love you Kevin, tot bels. kus Ma

  • 18 Januari 2008 - 21:17

    Dunja:

    Wat maak je er weer een feest van!!

    Kev, super goed van je dat je het zo lang volhoud!

    xx

  • 22 Januari 2008 - 00:33

    Ianthe:

    lekker ding! :-)
    kus

  • 08 Februari 2008 - 05:55

    Kim:

    Knipnicht! Lekker aant swingen op Q-music?

    Vind dat je zondag ook gewoon moet sptingen, zetten we deze muziek op!

    En ik ruik een vies geurtje hier, jouw of mijn voetjes? ;-)

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Leuke, gekke, sociale, reisgrage, zorgzame, nog geen kwarteeuw oude jongen uit Utrecht..

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 45795

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 27 Januari 2013

Zuid-Afrika, 5 maanden een ander leven leiden

05 Februari 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: