Nieuwe Haren.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu Nieuwe Haren.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kevin Dijk - WaarBenJij.nu

Nieuwe Haren..

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

10 Juli 2007 | Australië, Sydney

Ff kort berichtje met mijn nieuwe haren en paar fotos van het prachtige port douglas waar ik paar daagjes ben geweest.. In de van met super gezellig belgisch koppel, veel lol gehad, en de lekkerste maaltijden. Want de mannelijke kant van dit koppel kan heel lekker koken. Ze zijn nu een aantal scheten van me vandaan, maar zoek ze donderdag weer ff op.. ff hart onder de riem voor de zoektocht naar een koper voor hun auto (dus mensen met conecties of iemand die auto in cairns wil kopen, let me know;))
Moet nog ff dit kwijt, ik was vergeten een matje of iets mee te nemen, dus heb heel grappig (niet meer grappig midden in de nacht), op de grond geslapen om btje geld te besparen en was wel zo gezellig met ze drieen in een ruimte.. keiharde rug en moe volgende dag, maaar wast waard!

Vandaag geraft, op keigave rivier, mijn laatste tripje hier, tijd voor werk weer.. 3 daagjes werken in de tuin staan voor de boeg, 300 $ verdienen en dan hopelijk door naar andere job. We zullen zien, ik maak in iedergeval alles mee met nieuwe haren!!

xx Kevin

  • 10 Juli 2007 - 18:31

    Dewi:

    Ziet er leuk uit Kevin! Ik ben jaloers, en hier in het koude NL regent het maar
    :( veel plezier nog!
    xx

  • 10 Juli 2007 - 19:44

    Jolien:

    Heey Kefje!
    Echt apart, ik heb onder precies dezelfde boom in Cairns gelegen ;) Ziet er nog steeds super uit allemaal! En je haar... is wel bijzonder, zo half kaal aan de achterkant :S haha! Maar wel leuk hoor ;) Hey, heeeel veel plezier nog!
    Dikke kus, Jolien

  • 10 Juli 2007 - 20:05

    Marjolein:

    Hey Kevin,
    Zijn ze uitgeschoten met de tondeuse! Apart en grappig kapsel, en nu maar weer laten groeien, maar ja, dat zegt je "ouwe" moeder.Niets van aantrekken!
    Mooie avondfoto's, ik mail je gauw.
    Kus Ma XXX

  • 11 Juli 2007 - 07:48

    Annie:

    Best stoer dat korte kapsel hoor Kevin. Maar...ja wel weer laten groeien hoor! Ik vind dat lange haar iets "liever" staan.Ach ik ben ook maar zo`n "ouwe"moeder(van Babs)dus ook hier niets van aantrekken, en vooral doorgaan met alle leuke dingen waar je mee bezig bent.Groetjes vanuit een regenachtig Delden. Ik jaloers??Op dat mooie weer??? JA !!!

  • 11 Juli 2007 - 20:21

    Pim:

    Wat een romantische foto's met die avondzon! en ach je haar.....ik vond je oude look ook leuker..maar dit is ook wel hip haha :)

    Kus Pim

  • 15 Juli 2007 - 04:16

    Saskia:

    Gaaf, je haar!! Staat je goed. Ik ben nu een surftourtje aan het boeken. Mijn weblog is saskiamaan.aroundtheglobe.nl. Wer zien elkaar nog wel. dikke kus

  • 15 Juli 2007 - 04:20

    Saskia:

    daar ben ik weer!! Heb net de foto's van mezelf gezien. Erg charmant, bedankt he!!

  • 18 Juli 2007 - 10:13

    Cynthia:

    Heey Kevin,
    Ziet er goed uit! :-) Een avonturier moet soms wat risicotjes lopen..zo ook met zijn haar...
    Ik ben trouwens net terug van n rampenvakantie in Turkije. Alles is mis gegaan, en niet zo'n beetje ook. Wat ben ik blij dat ik weer thuis ben zeg, wat n land...

    Groetjes,
    Cynthia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Leuke, gekke, sociale, reisgrage, zorgzame, nog geen kwarteeuw oude jongen uit Utrecht..

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 45785

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 27 Januari 2013

Zuid-Afrika, 5 maanden een ander leven leiden

05 Februari 2007 - 23 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: